Google+'de paylaş:

Hafif ve lezzetli tatlar

Enerjik ve aktif olmak, sadece yeterli spor ve egzersize bağlı değildir. Beslenme de fiziksel olarak iyi hissetmenizi sağlar. Ara sıra kalori sayısını azaltmanız sağlığınız açısından size mutlaka iyi gelecektir. Bunun için lezzetten vazgeçmek zorunda değilsiniz. Özellikle hafif yemeklerde lezzetli malzemeler çok önemlidir.

Taze salata keyfi

Sağlıklı beslenmek isteyenler, sebze reyonunda uygun malzemeler bulmakta pek zorlanmaz. Biber, kabak, havuç, roka vs., yağ ve karbonhidrat oranı düşük olan, ama özellikle bağışıklık sistemini güçlendiren elyaf içeren sebzelerdir. Sağlığı geliştirici bitkisel maddeler, vitaminler ve minerallerin zenginliği ile, dengeli bir beslenmenin ideal temelidir. Çoğu sebze çeşidi, çiğ olarak veya salatada yüksek oranda "bitki gücü" içerirler. En sevdiğiniz sebze karışımı ile başlayın ve dilediğinizKikkoman sosile kendi hazırlayacağınız salata sosu ile tatlandırın.

İyi yağ, düşük karbonhidrat

Ancak yağlardan ve karbonhidratlardan tamamen vazgeçmekte sağlıklı değildir. Bunun yerine, birkaç ipuçlarını takip etmekte fayda var. Yağlar konusunda, iyi kaliteye dikkat etmek çok önemlidir. Zeytinyağı (sızma), kenevir yağı ve keten yağı, en sağlıklı yağlar arasında yer alırlar. Kızartma için yüksek ısılarda bile olumlu özelliklerini koruyan  Hindistan cevizi yağı  kullanılabilir. Fiziksel sağlık açısından karbonhidratlar için şunu diyebiliriz: azı daha iyidir. Beyaz undan yapılan pasta ve tatlılar, makarna, pizza ve ekmek sayesinde birçok kişi, ihtiyaçlarından daha fazla karbonhidrat alırlar. Bu konuda da yine lezzetli seçenekler vardır: örneğin Shirataki diye de anılan konja eriştesi. Bu erişte türü, neredeyse hiç karbonhidrat ve kalori içermeyen konja köklerinin unundan yapılır. Shirataki noodles, ayrıca glutensiz olduğundan glutensiz yemekler için idealdir. Yanında Kikkoman doğal fermente glutensiz soya sosu harika gider.